Ads :

Sunday, May 20, 2012

Mereka Cantik Yang Plastik...

DIA telah menciptakan manusia tu sebaik2 sifatnya.. tetapi masih ada juga orang yang tidak puas hati dengan kesempurnaan tersebut..maka makin ramai lah orang melakukan pembedahan plastik.. dan admin rasa yang memang terang2an melakukannya adalah artis2 hollywood..kan..kan..

Tapi dalam keghairahan mereka melakukan pembedahan untuk mencari kesempurnaan tubuh mereka tetapi sebenarnya menimbulkan kehodohan yang lain.. jom cikdaut...

Cristina Aguilera
 Ramai yang tertanya2 sama ada Cristina Aguilera melakukan pembedahan plastik  bagi pembesarsan buah dadanya.. tetapi melalui gambar di atas jelas kelihatan satu parut dibawah ketiaknya dan tanpa keraguan lah dia telah melakukannya...

Tara Reid
Alahai perutnya lebih kurang teruk mcm perut Courtney Love (akan admin tunjuk selepas ini), ramai yang menyangkakan ia adalah disebabkan melahirkan anak.. hakikatnya dia telah tersalah pilih pakar bedah dan menyebabkan abs nyer menjadi semakin hodoh..

Courtney Love
Ok kita tengok plak Courtney Love , ia boleh memberikan alasan bahawa ia adalah disebabkan melahirkan anak.. tetapi bila dilihat dari gambar jelas perutnya agak berkedut dan adalah kemungkinan dia telah melakukan penyedutan lemak..

Joan Rivers
Siapalah yang tidak kenal Joan Rivers, antara pengkritik artis yang dikenali ramai tetapi errr..admin rasa dia kena tambah cermin lagi kat rumah dia ni.. dengan penampilan selepas pembedahan ni.. ada tak lagi yg nak dengar kritikannya..

Donatella Versace

Donatella Versace ikon fesyen dunia..tetapi sesiapa yang sudah termasuk di dalam dunia pembedahan plastik ni.. dia tak kan mudah merasa puas..ubah dan akan terus mengubah.. hingga lari dari wajah asal.. alahai.. tengok lah..cantik lagi wajah sebelum bedah kan..

Vivica A. Fox

Manusia ni sering merasa tidak puas.. walaupun dianugerahkan wajah yang cantik tetapi mereka masih tidak berkeyakinan dengan apa mereka ada.. Sebagai contoh Vivica A. Fox yang telah melakukan impalan payu dara dan akhirnya salah satu mula menunjukkan kesan.. iks..iks... seram tengok macam nak bocor..

Victoria Beckham 
Ni lagi seorang yang berpengaruh di dalam dunia fesyen tetapi silap di dalam membuat keputusan, apabila beliau membuat keputusan untuk membesarkan lagi boobs nyer akhirnya.. kelihatan lah di sna sini...errr korang tengok lah sendiri erk.. haha..

Kenny Rodgers
Nampaknya bukan wanita sahaja yang begitu ketagih untuk melakukan pembedahan plastik tetapi penyanyi lagu country terkenal ni tidak pernah mengenal puas dan berterusan melakukannya. Seseorang perlu beritahu pacik ni.. yang sederhana tu penting alahai...

Cher
Dia adalah ratu pembedahan plastik, pembedahan plastik ni telah menyebabkan ia telah muda terlaluu lama tetapi selagi ia bernama manusia.. usia tua tetap akan datang ... dan lihat lah sekarang ..

Jocelyn Wildenstein
Dia melakukan pembedahan plastik agar seiring dengan suaminya tetapi ia belaku sebaliknya wajahnya yang cantik dulu kini seperti di suntik dengan minyak panas.. 

Korang rasa berbaloi kah mengabiskan duit beratus2 ribu hanya untuk kelihatan cantik tetapi akhirnya menjadi hodoh.. 

Sumber info & gambar : do-while.com

Pssssttt...kalau anda suka dengan artikel ini , sila lah share..

No comments:

Post a Comment