Ads :

Friday, May 4, 2012

Korang Perasan?

Manusia ni lahir bukanlah 100% sempurna..tp perlu besyukur dengan segalanya cukup sifat.. tak perlu malu dengan kekurangan yang ada..pastinya ada hikmah setiap pemberian daripadaNYA.. (haiz lain sikit into di hari jumaat yang mulia ni). Ok lah admin sebenarnya nak share kecacatan @ kekurangan artis dari Hollywood ni.. Bukan nak membuka aib @ kecacatan seseorang cuma nk berkongsi , sebab admin sendiri tak sedar kekurangan dorang ni ...sebab BAKAT besar mereka lebih menyerlah...

Pelakon siri Friends Matthew Perry ,  hilang hujung jari tengah tak dapat admin pastikan adakah disebabkan oleh kemalangan atau memang sejak dari lahir.

Kalau korang perasaan , dia hilang hujung jari telunjuk kirinya.

 Manakala bagi aktor vince Vaughn telah kehilangan hujung ibu jari kanan apabila terlibat dalam satu kemalangan ketika beliau berumur 17 tahun.

Manakala Kate Hudson dan Halle Berry mempunyai 6 jari kaki...

Admin sangat suka klu dia berlakon dan admin sendiri tak pernah perasaan akan kelainan jarinya, mengikut info Denzel Washington telah tercedera ketika bermain bola keranjang sewaktu beliau masih kecil..dan kecederaan di jari kelingking itu tidak pernah dibetulkan..




























Megan Fox antara artis Terhot dan seksi pada masa kini, tetapi sebenarnya ia mempunyai ibu jari yang lebih pendek..


Gambar & info : do-while.com

psstt: klu anda suka dengan artikel ni..sila lah share ..tak perlu mintak izin..

No comments:

Post a Comment