Ads :

Monday, May 7, 2012

Farahdhiya & Datuk S Yg Masih Status Suami Orang

Perkahwinan Jejai & Fasha walaupun telah selesai dengan jayanya tetapi masih ada sosek2 apabila kelibat bonda jejai tiada ketika perkahwinan tersebut berlangsung. Bukan itu sahaja yang menarik perhatian orang ramai , kehadiran Farahdhiya bersama dengan kekasihnya di majlis tersebut turut mengundang konterversi... meh admin nk tunjuk kekasih Farahdhiya

Ini lah Datuk S yang diperkatakan itu...
Menambahkan lagi konterversinya dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh zubir Bintang Popular, Berita Harian.. Admin share erk apa kenyataan tersebut ;


Zubir melaporkan di Bintang Popular, Berita Harian bahawa ini merupakan gambar Farahdhiya bersama kekasihnya ketika hadir di majlis perkahwinan Fasha Sandha dan Jejai. Di fahamkan, kekasihnya ini berkacukan Melayu-Arab bernama Datuk S yang pernah dilaporkan Zubir terserempak di sebuah pusat membeli-belah di Jakarta bersama Farahdhiya sambil berpegangan tangan.
Menariknye, gosip ini tidak tamat di situ, Zubir telah menerima panggilan telefon daripada seorang vip diberi nama Datin Q bahawa Datuk S ini merupakan suami orang dan isterinya ialah Datin S. Adoi Zubir, banyaknye huruf. Menurut Datin Q, Datuk S ini masih pasangan suami isteri dan mereka hidup aman damai tanpa persengketaan. Datin Q agak terperanjat kerana Farahdhiya berani tampil di majlis keramaian bersama Datuk S sedangkan hubungan Datuk S bersama isterinya masih hubungan yang sah.
Sebagai nota, Datuk S ini merupakan usahawan yang berjaya, dia memiliki dua buah resort, satu di Terengganu dan lagi satu di Cyberjaya.

Info & gambar : mediamalaya.com

psssttt : kalau anda suka dengan artikel ini jangan segan2 untuk share...

No comments:

Post a Comment