Ads :

Wednesday, May 16, 2012

Keluhan Alyah Bila Adiknya Tertangkap Kerana Kes Samun

Rasanya ramai sudah tau tentang kisah adik Alyah yang telah tertangkap bagi kes samun dan telah diarahkan membela diri. Bagi yang tidak tahu admin share kan lah, info & gambar admin copy n paste jer dari rotikaya.com..



Adik lelaki kepada penyanyi popular, Alyah d’iminta untuk membela diri di Mahkamah Sesyen Johor Bahru terhadap satu pertuduhan melakukan samun dengan merampas beg seorang ahli perniagaan wanita warga Singapura.
Walaupun laporan akhbar Harian Metro ini tidak menyebut Mohd Faizal Abu Hassan sebagai adik kepada Alyah, laporan Buletin Utama malam tadi menyebut jelas identiti sebenar lelaki ini yang kini berusia 29 tahun.
Mohd Faizal Abu Hassan di’tuduh melakukan samun ke atas Rohana Jamal pada kira-kira jam 1.15 tengah hari di Taman Tampoi Indah di sini, 23 Januari lalu.
Hakim Mahkamah Sesyen, Zamri Bakar memerintah tertuduh untuk membela diri pada perbicaraan kes pada 29 hingga 31 Mei ini di’mahkamah yang sama.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Bagi admin ia cuma salah satu dr beratus2 kes yang berlaku di Malaysia sbb kes samun ni hari2 kita dengar tp disebabkan yang melakukan ini adalah seorang adik kepada artis maka... Mereka juga turut kena tempiasnya..bah kan sebarannya lagi meluas.. admin sendiri pada awalnya tidak mengeluarkan sebarang post berkenaan hal ini tetapi bila Alyah sudah mengeluarkan kenyataan melalui FB baru lah admin nk share.. jom lah kita tengok..


 Biarkan lah mahkamah memutuskannya terlebih dahulu sebelum kita membuat sebarang andaian..

Sumber gambar : Rotikaya.com

Pssstt.. kalau korang suka artikel ni sila lah share..

No comments:

Post a Comment