Ads :

Sunday, September 2, 2012

Seorang Lagi Pelakon Tentang Bulan BerTatto & Bertindak di Lidah

Masih kah korang ingat cerita 'tentang bulan'.. admin suka tengok cerita ni..begitulah kita di waktu zaman kanak2 kan..bermain sampai tak ingat dunia.. melayan walkman haha.. budak2 skrg tak kenal dh walkman tu kan..kan.. haiz melalut dah admin.. ok sebenarnya admin nak citer pasal pelakon perampuan tentang bulan.. dulu admin pernah share pasal seorang pelakong tentang bulan Fatin Nur Afifah yang telah menulis tatoo dan bercinta dengan pengkid.. leh baca kat SINI. Sekarang.. heboh plak dengan seorang lagi pelakon perampuan yang berlakon tentang bulan, Erin Malik.. yang dengan bangga bertindik di lidah dan bertattoo..

sweet jer tgk.. dh beso ni.. alahai..



“Mana ada orang buat buat tatoo tak bagi orang nampak. Saya buat tatoo mesti nak bagi orang tengok. Kalau buat tatoo tak bagi orang nampak buat apa buat tatoo.” -Erin Malek, Galaksi TV9

Erin Malek, pelakon yang semakin meningkat dewasa, mula popular apabila membintangi filem Tentang Bulan di bawah pengarahan Ahmad Idham.

Namun kebelakangan ini beliau semakin berani, yang terbaru pengakuannya menindik lidah dan juga bertatoo dalam rancangan Galaksi TV9..

Dalam rancangan itu, Erin mengakui dirinya menindik lidah dan juga bertatoo (tidak dinyatakan dibahagian mana). Namun dengan nada sinisnya, dia cukup berbangga memiliki tatoo.
Dulu kanak2..sekarang makin dewasa....'dewasa' sangatkah??

Erin Malik ni juga begitu bangga memaparkan kekasih hatinya yang dipanggil walid...

erin malek walid gambar erin malik dan kekasih

erin 1 gambar erin malik dan kekasih
erin 3 gambar erin malik dan kekasih

Waktu kecik2 punya lah sweet ... dh beso ni..alahai.. kejutan budaya agaknya kan.. doa admin mudah2an mereka ni diberikan hidayahNYA.. siapa lah kita nk kutuk2 or nk tego2 ...orang mcm ni mesti terasa diri tersanggat lah dewasanya...



Info & Gambar :http://nescaffesuam.blogspot.com & enciknakal.com

          Psssst... kalau anda suka dengan artikel ni sila lah share.. TQ

No comments:

Post a Comment