Ads :

Tuesday, June 26, 2012

Status Sebenar Norish Karman???

Maafkan admin sebab minggu ni masa agak terbatas untuk berkongsi cerita ngan korang.. ni pun dalam mata nak terpejam... sempat lah sekejap mencari cerita.. tapi untuk mencari bukti yang lebih sahih akan dilakukan minggu depan..jika ada admin akan terus update..

Begini..apa yang admin nak share..admin harap jangan kita tuduh terus.. jangan jatuhkan hukuman ..tambahan plak terus2 melebal anak yang dilahirkan adalah anak haram..mungkin dia ada sebab tersendiri untuk merahsiakan perkahwinan beliau..

Ok gosip ni admin dah pernah dgr hujung tahun lepas pasal kehilangannya ke negara seberang yang kononnya untuk melahirkan anak luar nikahnya,..setelah dinafikan cerita tu senyap semula.. tetapi kini muncul kembali dengan tersebarnya beberapa keping gambar beliau selepas bersalin... jeng...jeng siapa ituuuuu..








Apa yang disebarkan melalui FB tu admin rasa kurang kewajarannya...memang betul lah kalau anak haram ni selalu nya berbinti dan berbin kan ABDULLAH tetapi kalau dah nama suami nya abdullah juga mcm mana..

Kita tunggu sajalah penjelasan Norish Karman..

Sumber info & gambar  :Rotikaya.com

Psstt : kalau anda suka artikel ni jangan malu2 nk share erk...

1 comment:

  1. setahu i dr. delaila tu bukan sime darby hospital at subang jaya ke?

    ReplyDelete