Ads :

Wednesday, June 13, 2012

Remy Ishak Mengeluh Dapat Layanan Macam Sampah ???

Nampaknya dunia twitter ada drama lagi... pelik betul den dengan segelintir artis ni.. soal gado.. ngn gf/bf pn nk share ngn public.. tau korang tu hak peminat tp bagi admin bila soal dh gado2..kurang layanan alangkah baiknya benda diselesaikan secara dewasa.. tambahan lagi kalau gf tu juga seorang artis .. cara sebegini lagi lah menambah masalah...kan..kan.. 

Apa yang admin nk share adalah kisah percintaan Remy Ishak & Tiz Zaqyah. Melalui twitter Remy Ishak telah beritahu bahawa beliau telah dimasukkan ke dlm hospital disebabkan demam panas yang teruk. Tetapi yang menariknya..beliau juga mengeluh dengan layanan yang Tiz Zaqyah terhadapnya..kalau dh guna perkataan 'sampah' tu teruk bebenor lah agaknya erk..

Pandangan admin.. di dalam keadaan yang tak sihat memang kita perlukan layanan lebih terutama drpd org yg kita sayang ni..dan memang lah terasa sgt2 kan klu tak dpt seperti yang diharapkan..masa tu mula la merungut keluar lah perkataan yang tak sepatutnya..tetapi silapnya.. tak perlu lah khabarkan 1 dunia.. silap2 gf dia memang betul penat.. jadi bertambah berang lak .. 

meh lah admin share apa yg di tweet oleh Remy ni ;



Sumber info & gambar  :Rotikaya.com

Psstt : kalau anda suka artikel ni jangan malu2 nk share erk..

No comments:

Post a Comment