Ads :

Sunday, June 3, 2012

putri Sulung Nia Ramadhani

Kenal Nia Ramadhani? kalau dulu2 anda pernah menonton sinetron "Bawang Merah Bawang Putih" pasti mengenali beliau kan..kan... admin dulu pernah gak tgk cerita tu tetapi dek kerana terlalu panjang (bagi admin yg kurang penyabar ni) admin malas nk tonton..  Selain tu, Nia Ramadhani juga pernah menimbulkan kontroversi dengan berbikni di dalam kolam renang bersama dengan 2 jejaka sasa.. (kononnya adalah sedara beliau).. Selepas tu Nia Ramadhani telah berkahwin dengan seorang billionaire Ardie Bakrie.


Khabarnya majlis perkahwinan beliau yang sangat meriah tu telah menelan belanja US10juta (kira-kira 90.2 billion Rupiah).. Perghh... hebat tu.. bah kan cincin mereka berdua jua bertakhtakan berlian dan yang mengejutkan cincin tersebut mengandungi darah mereka berdua.. (Adei kira sehidup semati lah tu erk.. mudah2an).


perkahwinan nia ramadhani, nia ramadhani, nia ramadhani kahwin



Dan info terbaru tentang Nia Ramadhani adalah ...jeng..jeng beliau telah selamat melahirkan seorang putri melalui pembedahan pada 2 Jun 2012.. Tahniah admin ucapkan.. Awal proses kelahiran , suami Nia ..Ardie mengakui tidak tahan melihat Nia mengalami kesakitan dan dia turut menitiskan air mata.

Ni lah putri Nia & Ardie
  Sumber gambar & info : hot.detik.com
pssstttt... kalau anda suka dengan artikel ni ...sila lah share,...



No comments:

Post a Comment