Ads :

Thursday, July 19, 2012

Bila Artis Mula Main POLITIK

Apa yang admin nak share ni.. cerita 2 artis yang berbeza... tp punya persamaan..mereka dikaitkan dengan POLITIK.. Abby Abadi & Ning Baizura.. admin sedar aura2 pilihanraya agaknya semakin hampir.. lantaran itu lah pelbagai isu ditimbulkan sebagai usaha memancing undi..

Rasanya ramai dh tahu akan penghijrahan Abby Abadi dan juga cerita debat beliau dengan Dato' Ac Mizal..kan..kan.. bagi admin penghijrahan ni sangat baik.. tp adalah lebih molek kalau soal agama ni didalami. Segelintir orang mula mempertikaikan penghijrahan abby ni apabila beliau jelas kelihatan lebih beragenda politik.. dan tebaru beliau mengeluarkan kenyataan melalui twitter dan ternyata ia telah menimbulkan tidak senang hati sesetengah pihak..

Pandangan admin... penghijrahan beliau masih baru.. bukan tidak boleh menegur..boleh sangat .. tp biar lah cara tu lebih berhemah...  admin amik sedkit kenyataan dr rotikaya.com , "Kebanyakkan mereka yang tidak senang dengan pertanyaan Abby Abadi ini berkata selebriti ini masih belum layak mempersoal aurat orang lain oleh kerana sejarah silam’nya yang juga dahulu’nya tidak menutup aurat." Ada benarnya kenyataan ni.. perbaiki dulu diri sendiri.. sebelum cuba untuk menilai orang lain..

Ok lah cerita kedua... ahh POLITIK juga ni.. Ning Baizura melalui akaun twitter nya telah menafikan akan penghijrahan beliau dan telah memasuki parti berhaluan kiri PAS. cerita ni mula tersebar apabila ada kenyataan dikeluarkan melalui sinar harian oleh orang kuat PAS ..


Atas sebab itu.. melalui akaun twitter beliau telah menafikan sekeras2nya.. dan memberitahu bahawa gambar bertudung tersebut adalah gambar lama daripada koleksi gambar drama beliau. Ning juga mengecam penyebaran info sebegini mempergunakan sumber kerja orang lain untuk kepentingan politik.. meh kita baca apa yg ning tulis...




Manis ning ni bertudung..
Pssttt... tatau lah apa lak komen abby lepas ni...

Sumber Info & Gambar : Rotikaya.com
Jikalau anda suka gambar ini...jangan segan2 untuk Share..

No comments:

Post a Comment