Ads :

Tuesday, March 27, 2012

Wanie Disingkirkan Tanpa Peluang Kedua??

Apa sebenarnya masalah program Mentor ni (marah ni...maklum org kg hehehe..ok seyes..) .. di blog2 mula bertiup berkenaan penyikiran wanie .. admin sendiri pun sebelum ni ada post kan pasal wanie dikeluarkan dr program mentor sbb masalah kesihatan, boleh klik di SINI

Dan wanie melalui official fanpage nyer telah memberitahu yg dia tidak  menarik diri tetapi disinggkirkan..leh tgk kat bawah ni ;

Selain tu d ex sifu nya yg telah cuba utk mempertahankannya turut mengahadapi tekanan dr pelbagai pihak... alahai... pelik kan.. klu mentor nyer nk dia kekal pn.. apa lah masalahnya.. klu betul produksi tu risau sgt ..buat agreement klu apa2 terjadik jgn salahkan dorg..tanggung sendiri.. ni pong pang panggil suh mai bertanding.. awal2 tak nk check

Dan melalui portal GUA.com wanie ada mengeluarkan kenyataan :

Saya tak puas hati. Bagi saya keputusan ini tidak adil sebab saya tak sempat nak tunjuk bakat saya lagi. Saya akui saya pengsan dua kali tapi saya dah okay. Saya pengsan bukan sebab tekanan darah rendah tapi kerana saya demam ketika itu. Saya demam kerana masih dalam proses nak menyesuaikan diri dengan cuaca di Semenanjung. Jika mereka dah tahu saya ada penyakit, kenapa mereka masih ambil saya masuk awal-awal dulu.

aduhai... sabar lah wanie... ni lah dunia hiburan...lebih kurang mcm dunia politik juga ..pandai idup boleh lah bertahan... dan ferhad telah mendapat tisha sebagai pengganti wanie.. aku ada dgr cerita sal bdk ni nnti aku share...


sumber info & gambar : beutifulnara.com & gua.com


No comments:

Post a Comment