Ads :

Friday, March 2, 2012

Pembatalan konsert Erykah Badu

Pernah dgr nama Erykah Badu sebelum ni?? seblum gempar isu pembatalan konsert sbnrnya Erykah Badu sudh mencipta konterversi dengan video klip baru yg nama window seat... pernak tengok?? meh sini aku share.. 

kenapa video ni konterversi?? minah ni kononnya melakonkn semula kematian President Kennedy tetapi di dlm keadaan berbogel... dan rakyat barat yg mmg nyer BARAT pn pandai sensitif... apa lagik kita erk yg di permainkan adalah TUHAN kita... 

Ok berbalik kepada pembatalan... Aku sokong.. pembatalan konsert tersebut..tp dlm ramai2 yg sokong masih ada juga hamba allah yg agak bebal sikit nk paham bahasa melayu.. meh aku share twitter dr ratis yg sgt2 mare pembatalan konsert ni... (aku ceduk dr beautifulanara.com) ;




Ok... agak sedih membca... sbb dorg mare pembatalan..dan menegakkn benang yg basah yg soal tatto xpatut konsert tersebut di batalkan... tatto tu tatto xori..cuma painting..napa perlu jadikkn isu.. alahai..  nak kata dorg ni tak kredit bm rasa suma pandai2 belaka...  wahai lah warga2 malaysia yg mare sgt soal tatto ni.. tolg lah paham...pembatalan bukan sebab TATTO ... (lantak dia lah nk bertatto ori ker tak) tp sbb dia telah menghina ISLAM.. kerana meletakan nama ALLAH d badan.. ya betul cuma seketika tp perbuatan tu xbole dimaafkan.. sbb ia tetap MENGHINA... adakah artis sebgini kita nk bawa masuk ke Malaysia...nasihat aku.. memberikan komen ...baca dulu sebab2nya... pahami betul2... ahh ada 1 lagik.. aku nk share 

yang punya badan lak tak kecoh...

No comments:

Post a Comment