Ads :

Monday, March 19, 2012

Bila Org Lelaki Mengandung.. Gempak Tu..

Pernah dengar nama Tracy LaGondino ? tak kenal kan.. tp korg prh dgr nama Thomas Beatie? Tak juga.. pergh kena google ni.. ok meh aku share ngn korang...


Ini lah Tracy LaGondino :


Cantikkan...biasa lah org hawai




Ini pulak Thomas Beatie :

   
Bole tahan encem gak kan..





Dan untuk pengetahuan korg...

Tracy LaGondino dan thomas Beatie adalah ORANG YANG SAMA...
Ok Begini Cerita nya...   Info ni aku copy n paste dari Mynewshub .

Tahukah anda bahawa Thomas Beatie, ‘lelaki’ pertama yang mengandung di dunia kini dikatakan telah berjaya melahirkan tiga orang anak bersama pasangannya Nancy Beatie?
Thomas melahirkan anak perempuan pertamanya pada 29 Jun 2008 yang diberi nama Susan dan kemudiannya melahirkan seorang bayi lelaki yang dirahsiakan nama pada 9 Jun tahun berikutnya.
Dia dikatakan sedang menanti kelahiran bayi ketiganya bersama Nancy melalui penderma benih yang diperoleh dari bank sperma.
Pelik atau tidak, Thomas sebenarnya merupakan salah seorang dari golongan transgender yang membuat pembedahan menukar jantina pada tahun 2002 dan berkahwin dengan Nancy pada awal tahun berikutnya.
Nama asal Thomas ialah Tracy LaGondino yang dan tidak dapat dinafikan bahawa dia merupakan seorang gadis dari Hawaii yang jelita pada suatu masa dahulu.
Ketika menjalani pembedahan transgender, LaGondino turut meminta doktor pakar untuk menstruktur semula buah dadanya seperti lelaki dan memilih untuk membiarkan bahagian organ pembiakan wanita pada tubuhnya.
Selain itu, dia turut meminta agar diberikan hormon testosteron dengan dos yang tinggi agar kelihatan seperti lelaki dari segi suara, misai, janggut dan bulu-bulu di tubuhnya.
Melucukan, ramai yang tertanya-tanya tentang anak-anak pasangan Thomas – Nancy itu sama ada akan wujud kekeliruan untuk memanggil Thomas sebagai ‘ayah’ atau ‘ibu’ memandangkan dia yang melahirkan mereka!
Pasangan yang memperjuangkan hak transgender itu kini menetap di Oregon, Amerika Syarikat sejak sama-sama berpindah dari Hawaii pada tahun 2006.

Huhu Semkin Pelik dunia ni kan... Dunia Akhir zaman.. bagi kita yg muslim ni dah tanda2 ni...  Ok aku share lagik gambar2 sewaktu dia ni mengandung...  errr ank dia nk panggil dia bapak ker mak ni??



















No comments:

Post a Comment