Ads :

Wednesday, October 31, 2012

Nabila Huda di parti Halloween??

Waktu di zaman admin kanak-kanak.. admin sering melihat drama atau wayang2 barat menyelitkan perayaan Halloween, seronok tengok pada masa tu budak2 berpakaian beragam terutama ramai yg nak jadi dracula kemudian akan pergi rumah ke rumah.. dan tuan rumah akan menyediakan manisan seperti candy.. tetapi kini perayaan ni semakin menyebar di Malaysia.. dan admin tidak lah hairan jika ia disambut oleh mereka yang beragama kristian.. tetapi... sygnya.. masih ada segelintir umat muhammad ni yang menyambutnya.. tambahan lagi ia turut dihadiri artis yang dikenali.. alahai mengucap panjang admin.. Sebelum kita tengok artis mana yang dimaksudkan meh admin share sikit info yang admin tanya kat pacik google ..

Pada 31 Oktober setiap tahun, penduduk di US akan menyambut perayaan yang dikenali sebagai Halloween. Perayaan ini juga dikenali sbg All Saints’ Day. (Saint = St = org yg diisytiharkan oleh gereja kristian sudah mendapat ketakriman melalui kehidupan suci, melalui mukjizat dsb.) Seraca umumnya Halloween juga adalah perayaan yang berasal dari Gereja Kristian. Pada tahun ini, 2008, penduduk US akan menyambut Halloween pada hari Jumaat. Antara tradisi perayaan Halloween ini adalah “trick-or-treating”, “ghost tours”, “bonfires”, “costume parties”, “visiting haunted houses”, “carving Jack-o’-lanterns”, membaca kisah seram dan menonton filem seram.

meh kita tengok plak artis mana erk..




Nabila Huda, dengan selamba telah berkongsi gambar di Instagram bagaimana dia beraksi ketika parti Halloween baru-baru ini. Baru-baru ini juga, dia telah mengejutkan dunia hiburan apabila berpakaian seksi pada majlis Anugerah Blokbuster 2011 beberapa minggu lepas. Mungkin menunjukkan tanda protes akan kekecewaan ayahnya, Amy Search terhadapnya dan dia berkelakuan sedemikian?

Alahai tak terkata admin dibuatnya.. sal nurul huda ni 1 hal.. kalau tengok dalam gambar ni lebih ramai muka melayu dari yang bukan melayu...
----------------------------------------------------------------------------------------------
Jikalau anda suka dengan artikel ni..sila lah share... maceh....
Sumber info & gambar : mediamalaya.com & murkiester.com

No comments:

Post a Comment