Ads :

Tuesday, April 3, 2012

Rakaman CCTV Polis Trafik DiLanggar D JB

Admin kadang2 kesian dgn pasukan uniform malaysia ni terutama polis lah.. bila ada rusuhan polis buat tindakkan di kata polis kasar... bila polis lambat selesaikan kes di kata polis makan rasuah..semua nya polis salah.. tp bila kena tumbuk ker apa ker polis gak di cari.. sian.. Dan kes terbaru apabila seorang polis trafik yg bertugas di JB telah di langgar  dan meninggal dunia d tempat kejadian.. admin copy n paste laporan daripada busuk.org

Seorang anggota polis trafik yang dikatakan sedang bertugas untuk mengawal keadaan lalu lintas berhampiran Kompleks Imigresen dan Kuarantin (CIQ) maut dirempuh oleh sebuah bas sekolah yang dipercayai dipandu seorang wanita.

Kejadian dipercayai berlaku pada jam 11.55 malam (22 Mac 2012) semasa mangsa sedang mengawal lalu lintas berhampiran persimpangan pintu masuk Tambak Johor dari arah Singapura iaitu kira-kira 200 meter dari CIQ.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Menurut saksi kejadian, mangsa meninggal dunia di tempat kejadian akibat mengalami kecederaan parah di bahagian kepala dan badan.

"Sebelum merempuh mangsa, pemandu bas terbabit terlebih dahulu melanggar sebuah lori dan kereta yang terdapat di situ.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
"Disebabkan panik, pemandu wanita itu terus menekan pedal minyak menyebabkan bas berkenaan terus merempuh mangsa," katanya saksi.

Sian kan... Takziah kepada keluarga beliau.. semoga ia ditempatkan bersama2 org yg beriman

Ok admin share lah rakaman CCTV ketika kejadian tu..

 

No comments:

Post a Comment