Ads :

Sunday, April 1, 2012

Pelakon Lelaki Di Bela Oleh ????

Mungkin gosip ni korang dah pernah baca d blog2... tp admin amik masa utk mengeluarkan post ni.. nak carik maklumat dulu...gosip yg kurang menyenangkan anak tekak untuk membaca nya tetapi ni lah kehidupan klu nak mewah sanggat sanggup membelakangi keluarga dan agama.. ok mcm ni cerita nya...

seorang pelakon lelaki.. masih baru di dalam dunia lakonan tp sudah mampu bergaya dengan BMW 325 Sport 2 pintu... duduk di kondominum mewah.. klu dia dari keluarga yg kaya raya aku tak hairan tp khabar nya dia cuma datang dr keluarga yg biasa2 jer...

Dan pengakuan berani dari sesorang yg mengelar diri nya 'daddy pasrah ' (pergh nama...pasrah lah sangat tu) telah mengaku 'membela' pelakon tersebut. ok admin copy n paste pengakuan 'daddy pasrah ' dari ohbulan.com..

“Saya sertakan gambar-gambar bukti, antaranya MMS untuk dia pancing saya supaya ‘geram’  dan panggil dia untuk sama-sama ‘berseronok’. Saya tau dia memang jenis ‘kaki pancing’, malah sudah berapa ramai uncle-uncle seperti kami yang pernah dia tiduri semata-mata nak hidup mewah.
Saya terpaksa kongsikan cerita ini agar dia insaf, kasihanilah mak dia yang berniaga kedai makan siang malam mencari rezeki halal. Pelakon ini pula, hidup berlagak disaluti kondo dan kereta mewah.
Baru-baru ini, saya perasan yang dia ada berlakon dalam sebuah drama bersiri berkisarkan ‘rakan baik selamanya’ di sebuah televisyen swasta. Nampaknya, dia makin angkuh sebab ramai orang panggil dia untuk bekerja.
Saya masih sayangkan dia. Tapi, biarlah cerita ini dapat dijadikan pengajaran buat orang lain di luar sana. – Daddy Pasrah”

Ok admin share .. gambar2 nyer...


anda rasa??
 Dan terima kasih kepada google... kerana memudahkan pencarian maklumat admin.. mgkin apa yg admin andaikan ini salah tp berdasarkan kepada tag line yg diberikan oleh daddy pasrah "‘rakan baik selamanya’ kemungkinan drama yg dimaksudkan adalah..... jeng...jeng...

ni sinopsis cerita ni ;

Sahabat yang setia sentiasa bersama kita samada dalam keadaan senang atau susah. Semangat setia kawan yang ikhlas ini merupakan dorongan kepada kita untuk berdepan dengan pelbagai hidup. Apabila usia kita semakin matang dan memerlukan seorang teman hidup, apakah persahabatan itu akan kekal atau menjadi teman tapi mesra selama-lamanya?

 Anda rasa bagaimana??


Share if u like...thx

No comments:

Post a Comment