Ads :

Thursday, February 16, 2012

Berdakwah atas Riba??

Aku bkn lah penonton drama melayu bkn sbb aku boikot...bkn juga sbb aku menyampah..tidak.. tp mmg aku xbrp sgt tgk tv... dan bila org lain mula kecoh psl Johan Arrif As'ari pelakon juvana aku dh mula garu2 kepala... sapa lak mamat ni.. setelah ku google maka dpt lah info sikit ;

Profile :
Sumber : Beautifulnara.com

Nama Sebenar: Johan Ariff Asari
Umur : 25 tahun (lahir pada tahun 1986)
Asal : Pulau Pinang
Pendidikan : Malacca High School. Diploma jurusan Kaunselin di Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM). Johan pernah mendapat kelas pendidikan tahfiz selama 2 tahun di Batam dan Jambi, Indonesia.
Sifat : Kelakar, peramah dan suka merendahkan diri
 Ok saja den highlight ngn kaler merah biar nmpk sikit... pergh mendapat kelas pendidikan tahfiz...bkn calang2 tu.. perincian psl mamat ni leh lah bca d mstar

Niat awal mamat ni bagus nk berdakwah wlupn di dlm bidang lakonan ,mcm pic kat bwh ni..sejuk mata memandang erk..

Sumber : MPP Online
Dan seboleh2nya aku tak nak menghukum... tp klu ikutkn dia nyer kelayakan dia tau halal dan haram tu wlupn cuma dlm lakonan... ni lah sifat manusia yg suka 'Melakukan Perkara yg MENGHALALKAN cara' mereka tau benda tu salah tp msih buat...tgk jer lah pic d bwh korg nilaikan lah sendiri.. Cerita detail leh korg surf kat sini MPP Online

Sumber : MPP Online
Pssst... ni yg aku mls nk tgk cerita drama melayu lebih gosip dr dramanya...

No comments:

Post a Comment